donderdag 14 februari 2013

Neem NIET op!

“Hallo, ik zit in een vergadering”, “Hallo, ik zit in de stiltecoupé”, “Hallo, ik zit in een gesprek”... en toch blijven praten…

Natuurlijk heb je dit, net zoals ik, heel vaak gehoord. Wat ze niet realiseren is dat ze twee keer irritant en onbeleefd zijn en niets op mee schieten. Eén keer tegen de persoon aan het andere eind van de lijn (“Ik maak een faveur, eikel, dus schiet op! Ik wil eigenlijk naar jou niet goed luisteren.”) en tweede keer tegen de personen in de omgeving (“Wat jullie zeggen en doen vind ik helemaal niet belangrijk, ik doe mijn eigen dingen, jullie kunnen door met jullie klets”).
Bij dezen, dames en heren: “Neem NIET op!”, we hebben met ons allen een voicemail-box en die ene die belt vindt het heel fijner om een boodschap achter te laten dan te weten dat niemand naar hem actief luistert. Alstublieft!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten