vrijdag 23 mei 2014

Omgaan met speciaal bier

Enkele dagen geleden heb ik speciaal bier gekocht in de supermarkt. Als je naar de kassa gaat, lees je bij de band dat de flessen liggend op de band dienen gezet te worden. Het meisje heeft mijn flessen door geduwd en deze verder rollend het eind van de boodschappenbak hebben bereikt.

Een tijd geleden heb ik boodschappen gedaan in een kleine Belgische supermarkt. De flessen speciaal bier liggend op de bank gezet. De mevrouw van de kassa heeft mij meteen erop geattendeerd dat dat niet de bedoeling was: de flessen bier horen te staan. Met haar accent kon ik eerst niet begrijpen, maar ze heeft daarna de tijd genomen om mij te vertellen dat de gist van de boden alle kanten op gaat en dat is juist níet de bedoeling.

De Nederlandse meisjes op stage sturen naar België, of misschien beter mensen met ervaring en verstand in horeca / supermarkten laten werken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten